سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tue 21 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۴:۰۹

شرکت نروژی ساخت کشتی LEG را متوقف کرد

باشگاه خبری فراساحل: شرکت نروژی Ocean Yield ASA ساخت یک فروند از سه فروند کشتی ویژه حمل گاز اتیلن مایع (LEG) را متوقف کرد. شرکت نروژی Ocean Yield ASA برای توقف ساخت یک فروند از سه فروند کشتی ویژه حمل گاز اتیلن مایع (LEG) با شرکت کشتی سازی Sinopacific Offshore & Engineering به توافق رسید. به گزارش باشگاه خبر یفراساحل و به نقل از مارین تایمز، شرکت نروژی این کشتی‎ها را در ماه می سال 2014 میلادی به کشتی‎ساز چینی سفارش داده بود. شرکت اوشن ییلد تاکنون برای ساخت این کشتی 16.2 میلیون دلار در اقساط پیش از تحویل کشتی‎ها پرداخت کرده است. شرکت نروژی اوشن ییلد در بیانیه ای اعلام کرد: "این مبلغ به علاوه پنج درصد جریمه  لغو ساخت کشتی ها به شرکت بازپرداخت می شود.

مبلغ یاد شده در پروژه های جدید شرکت سرمایه گذاری می‎شود." این شرکت همچنین اعلام کرد که انتظار نمی‎رود توقف این پروژه تاثیر مالی بر عملکرد سه ماهه چهارم اوشن ییلد بگذارد. توقف ساخت کشتی مورد نظر اوشن ییلد پس از این صورت گرفت که شرکت کشتی سازی سینوپسیفیک در ماه آگوست 2016 به دادگاه های چین درخواست مصونیت از مسئولیت‎های مالی در قبال ورشکستگی داد. انتظار می‌رود نخستین کشتی از مجموعه این سه کشتی حمل LEG تا پایان ماه اکتبر 2016 به شرکت نروژی تحویل داده شود و بلافاصله به صورت  اجاره به خدمت Hartmann/SABIC در بیاید. دومین کشتی نیز تا جولای 2017 به اوشن ییلد تحویل داده می‌شود. پس از مشکلات بوجود آمده برای کشتی سازی سینوپسیفیک شرکت Sumec Marine فعالیت نهایی ساخت کشتی دوم شرکت اوشن ییلد را بر عهده گرفته است. این کشتی ها قرار بود به صورت چارتر در اختیار شرکت هارتمن آلمان قرار بگیرند، که با توقف ساخت کشتی سوم قرارداد اجاره آن‌ها نیز تغییر کرد.



  کد خبر : 2575
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :